BACK TO SCHOOL, czyli maturzystka na zakupach

Gdy wracałyśmy ze znajomą do jej domu, zadzwonił jej chłopak i poprosił o kupienie mu śledzika ;) Weszłyśmy do Biedronki, która była po drodze i okazało się, że akurat trwa akcja promocyjna na akcesoria szkolne. Postanowiłam osłodzić sobie początek roku i kupiłam kilka drobiazgów.

Zrobiłam wcześniej porządki w szafce szkolnej, zostało mi kilka zeszytów z zeszłego roku, więc kupiłam tylko cztery. Ten w alpaki od razu mi się spodobał, bardzo lubię ten motyw. Wszystkie zeszyty są w kratkę, nie przepadam za tymi w linię.
Najczęściej wybieram różnorodne okładki, aby od razu po otwarciu plecaka rozpoznać, który jest do danego przedmiotu.
Do matematyki postanowiłam wybrać najbrzydszy zeszyt z zeszłorocznych zapasów hihi.
Od kilku lat co roku kupuję jeden duży kalendarz szkolny, by uporządkować sobie rzeczy, które mam do zrobienia. Motywów do wyboru było dużo, ja wybrałam ten botaniczny i myślę, że dzięki niemu dobrze rozplanuję naukę w klasie maturalnej.
Jak można zaobserwować na zdjęciach, jestem wielką fanką naklejek. Używam ich do zaznaczania informacji zarówno w książkach, jak i w zeszytach.
 Za największy hit moich zakupów uważam spinacze w kształcie kaktusów. Ten motyw pojawia się u mnie bardzo często. Nie mam zdjęć, ale posiadam notatnik, długopisy, naklejki, a nawet koszulkę z kaktusami właśnie. ;)
Na zdjęciu niżej widać, jak spinacz prezentuje się po zapięciu.
 Ostatnią rzeczą, którą w sumie dorwałam w ostatniej chwili, jest korektor z dziobem kaczki. Dołączony był do niego zapasowy wkład.

Ta promocja w Biedronce nadal trwa. Za całość zapłaciłam niecałe 40zł, więc za nieduże pieniądze można kupić kilka ciekawych i przydatnych gadżetów.
Tak prezentują się zakupy poważnej maturzystki. ;)
Czy ktoś z Was zdaje maturę w przyszłym roku? Z czego macie rozszerzenie? Od razu dodam, że ja zdaję biologię, chemię i język angielski. ;)

Buziaki :*

Komentarze

  1. Ciekawy post... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama kupiłam sobie kalendarz szkolny z biedronki i już rozpisałam plan nauki do końca roku :D
    Maturzystka również pozdrawia! :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kalendarz świetna sprawa :D
      Pozdrawiam maturzystkę! ;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają motywy roślinne i zwierzęce :) Ciekawe czy były też segregatory i zakreślacze. Muszę się rozejrzeć podczas najbliższych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłaś bardzo ładne zeszyty. ;) Spinacze kaktusy są ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My w tym roku większość kupujemy w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się właśnie wybrać po przybory do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis a zakupione przybory do szkoły genialne! Żałuje, że jak ja chodziłam do szkoły nie było takich pięknych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie przybory mogą przydać się na co dzień dla każdego. Szczególnie kalendarz :)

      Usuń
  8. Ja absolutnie nie wiem co w tym roku powinnam kupić do szkoły więc moje zakupy będą robione bardzo na szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te zeszyty są tak piękne, że je kupię nawet jak nie będę ich później potrzebowała ;)

      Usuń
    2. Często też tak mam. Kupuję mnóstwo zeszytów z pięknymi okładkami, a potem nie wiem do czego je użyć ;)

      Usuń
  9. Powodzenia na maturze. Ja zdawałam ją w ubiegłym roku szkolnym. Też zawsze wybieram zeszyty w kratkę, bo w innych nie potrafię się odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszyty w kratkę najlepsze :D
      Dziękuję bardzo, pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Spinacz czadowy uwielbiam takie drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze uwielbiałam kupować rzeczy do szkoły. Robiłam to praktycznie zaraz po rozpoczęciu wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama uwielbiam takie zakupy.
      Ja za to czekam na koniec sierpnia, wtedy są różne promocje oraz nowe gadżety :D

      Usuń
  12. Uwielbiam artykuły papiernicze, jestem od nich absolutnie uzależniona :D śliczny kalendarz!

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w końcu muszę się wybrać na zakupy szkolne :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój post to było to czego potrzebowałam! Co prawda ja na studia wracam za miesiąc ale pragnę sie już teraz zaopatrzyć w zeszyty i tym podobne a te które Ty kupiłaś są cudowne. Pozdrawiam 😗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta promocja nadal jest w Biedronce :D
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  15. Wszystko fajnie wygląda :p aż szkoda ze nie chodzę już do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba chodzić do szkoły, by zaopatrzyć się w takie rzeczy :)

      Usuń
  16. Pomimo, że lata szkolne mam za sobą, to jednak mam sentyment do papierniczych rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pewnie będę miała, uwielbiam takie rzeczy :D

      Usuń
  17. ja dzieki temu ze dziecko w wieku szkolnym moge bezkarnie buszowac po takich gadzetach i w tym roku tez zaszalałam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już dawno nie kupuję zeszytów i przyborów do szkoły :) ale czasami jak jest ładny zeszyt to kupię na jakieś zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie zapiski zeszyty lub notatniki idealnie się nadają ;)

      Usuń
  19. Bez kalendarza nie wyobrażam sobie roku szkolnego😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam kalendarz szkolny, bo jest mega przydatny. Super Back To School, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w Biedronce jak była ta promocja, ale się powstrzymałam. Już mam tyle tych gadżetów i bibelotów biurowych, że powoli przestają się mi mieścić w szafkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubiłam kupowanie zeszytów, długopisów itp:) do dziś lubię mieć w domu jakieś fajne zeszty karteczki czasami kupuję coś dla syna a potem sama korzystam :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze robię tak samo jak ty! Też wybieram najbrzydsze zeszyty do przedniotów. Podczas kupowania stoję przez godzinę przed półkami i wybieram najpiękniejsze zeszyty, a później jest mi ich szkoda, żeby użyć do szkoły więc wybieram najbrzydsze... Kupiłaś bardzo fajnie rzeczy. :)
    Miłego wieczoru!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, że mamy tak samo :D
      Miłego wieczoru :*

      Usuń
  24. Urocze gadżety :) Spinacze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz